Aula - vores intranet

Vores intranet, altså den digitale platform hvor vi kommunikerer med forældre på, hedder Aula. Det er den samlede platform som rummer alle børn i kommunen fra de begynder i vuggestue/dagpleje til de går ud af 9./10.klasse.

Inden I begynder hos os, vil I modtage information om hvordan I logger på og udfylder stamkort, med bla. kontakt oplysninger og fuldmagter til foto.

Vi har en forventning om at I jævnligt vil orienterer jer på Aula, så I ved hvad vi går og hygger os med, eller er ramt af fx skoldkopper eller lus og I svare når vi sender ferietilmeldinger ud.

Vi vil flere gange om ugen dokumentere vores pædagogiske arbejde med børnene i form af dagbogsfortællinger eller billeder. Dette giver jer et udgangspunkt for at snakke med børnene derhjemme om hvad de har lavet, for hvis I bare spørger: "Hvad har du lavet i dag?", så svarer de nok "ikke noget", for der er så meget at vælge imellem og noget af det er så længe siden (flere timer :-)), derfor er det godt at have lidt stikord at byde ind med: "Jeg kunne se at der var bål i dag...."